girl.png
slide_.jpg
logo.png
ertel_1.png
ertel_2.png
ertel_3.png
operator.png
shadow

Telefonia

Regulamin Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych

 

Świadczenie usług opiera się na zasadach wynikających z Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Operatora.

Plan Taryfowy Standard

 

kliknij w załącznik aby pobrać

Plan Taryfowy - Sekundowy Domowy

 

kliknij w załącznik aby pobrać

Plan Taryfowy - Sekundowy Biznes

 

kliknij w załącznik aby pobrać

Plan Taryfowy Standard - Pakiet Firma

 

kliknij w załącznik aby pobrać

Zapowiedzi słowne

Oferujemy przygotowanie i wgranie zapowiedzi słownych dla firm, biur, domów w naszej centrali lub w centralach będących własnością naszych Klientów.

Prezentujemy fragment nagrania celem zapoznania się z przykładowym rozwiązaniem.

W przypadku zainteresowania ofertą, prosimy o kontakt z nami.

kliknij w załącznik aby pobrać

Mostek Konferencyjny

Usługa mostka konferencyjnego umożliwia Klientom jednoczesne prowadzenie rozmów telefonicznych z wieloma rozmówcami.

Uczestnicy konferencji mogą być abonentami sieci różnych operatorów telekomunikacyjnych, stacjonarnych oraz mobilnych, krajowych i zagranicznych, bez ograniczenia geograficznego. Usługa jest bardzo wygodna w obsłudze.

Abonent - organizator konferencji samodzielnie określa parametry i podaje je uczestnikom, którzy dołączają się samodzielnie do grupy rozmówców, dzwoniąc pod wskazany numer telefonu.

IVR - Efektywniejsza obsługa Klientów

IVR-efektywniejsza obsługa Klientów, wzmocnij wizerunek Twojej firmy!

IVR (Interactive Voice Response) to rozwiązanie telekomunikacyjne dla Klientów naszej sieci, za pośrednictwem którego przygotujemy i aktywujemy automatyczne powitania oraz interaktywną obsługę Klientów telefonujących do Państwa firmy.

Klienci po wysłuchaniu nagranych informacji będą dokonywać wyboru poszczególnych pozycji z menu a system IVR skieruje połączenia do odpowiednich działów firmy lub konkretnej osoby.

Proponujemy rozwiązanie, które usprawni efektywność procesu obsługi Klientów, zapewni skuteczny kontakt z firmą, zwiększy dostępność usług.

Skróceniu ulegnie czas reakcji na próby kontaktów podejmowane ze strony Klientów. IVR pozwoli tak zarządzać czasem pracy by pracownicy mogli efektywniej wykorzystać go na konkretne zadania.

Rozwiązanie tego typu wzmocni pozytywnie wizerunek Państwa firmy, ponieważ dobrze zbudowany IVR zapewni szybszą, skuteczniejszą a dzięki temu tańszą obsługę Klientów.

Klienci i Kontrahenci będą postrzegać wizerunek Państwa firmy jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera w biznesie.

Poczta Głosowa

Na stacjach telefonicznych Klienci mogą korzystać z usługi Poczty Głosowej, dowolnie zarządzać swoimi informacjami, kontaktami z Klientami, Kontrahentami, rodziną, podczas nieobecności w biurze bądź w domu.

Odsłuchanie wiadomości-bez opłat. Uruchomienie Poczty Głosowej realizują Państwo samodzielnie na podstawie kodu dostarczanego przez nas.

kliknij w załącznik aby pobrać

Dzierżawa Kanalizacji

Usługa obejmuje dzierżawę kanalizacji teletechnicznej Operatora.

kliknij w załącznik aby pobrać

Usługi dodatkowe

Usługi Dodatkowe Centrali to możliwość przekierowania połączeń, które pomaga Państwu samodzielnie zarządzać połączeniami 'przychodzącymi' w trakcie nieobecności, zajętości numeru etc.

Zarządzanie usługami odbywa się za pomocą klawiatury aparatu telefonicznego wg kodów, które podajemy w zestawieniu usług dodatkowych centrali.

Wybieranie tonowe z aparatu systemowego - należy poprzedzić klawiszem * ZEGARYNKA: 6003 lub 032 7396003 Usługi Dodatkowe obejmują m.in. cesje umów, szczegółowe wykazy połączeń, zmniejszenie uprawnień.


kliknij w załącznik aby pobrać cennik

Dzierżawa łącza Stałego Miejscowego

Usługa obejmuje zestawienie 1 pary miedzianej pomiędzy lokalizacjami wskazanymi przez Klienta.

kliknij w załącznik aby pobrać

Zamów Usługę - Stacja Telefoniczna

Prześlij do nas wniosek, skontaktuj się z nami, ustalimy szczegóły zamówienia.

kliknij w załącznik aby pobrać

VOIP - Telefonia internetowa

Proponujemy indywidualne rozwiązania dla firm. Telefonia internetowa w technologii VOIP (Voice over Internet Protocol).

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani telefonią internetową, rozwiązaniami VOIP w Waszej firmie, pomiędzy oddalonymi oddziałami firmy w kraju i zagranicą-przygotujemy dla Państwa indywidualne rozwiązania, prosimy o kontakt z nami, celem przygotowania oferty dla Państwa.

Tabele prefiksów - numery kierunkowe

 

kliknij w załącznik aby pobrać (Prefiksy krajowe)

kliknij w załącznik aby pobrać (Prefiksy międzynarodowe)